طـــواف یـــار

بسم الله...

طـــواف یـــار

بسم الله...

طـــواف یـــار

"بســــم رب الــــحســـین"

این روزها غم تو مرا می‌کشد حسین !

شب های ماتم تو مرا می‌کشد حسین !

تا آن دمی که منتقم تو نیامده ست !

سرخی پرچم تو مرا می‌کشد حسین !

از لحظه‌ی ورودیه تا آخرین وداع !

هر شب ، محرّم تو مرا می‌کشد حسین !

هنگام پر کشیدن یاران یکی یکی !

اشک دمادم تو مرا می‌کشد حسین !

داغ علی اصغر و عباس و اکبرت !

غم‌های اعظم تو مرا می‌کشد حسین !

از قتلگاه تو چه بگویم؟ حکایتِ !

انگشت و خاتم تو مرا می‌کشد حسین !

بر نیزه در مقابل چشمان خواهری !

گیسوی درهم تو مرا می‌کشد حسین !

سالار سر بریده‌ی زینب سرم فدات !

هستی فاطمه! پدر و مادرم فدات !
.................................................

عجیب آرامش می گیرم با این بند از کمیل عزیز :

یا سیدی و مولای اقسم صادقا لئن ترکتنی ناطقا لاضجن الیک بین اهلها ضجیج الاملین و لاصرخن الیک صراخ المستصرخین و لابکین علیک بکاء الفاقدین و لانادینک این کنت یا ولی المؤمنین یا غایة امال العارفین یا غیاث المستغیثین یا حبیب قلوب الصادقین....

......................................................


همیشه قبل هر حرفی برایت شعر می‌خوانم
قبولم کن من آداب زیارت را نمی‌دانم


نمی‌دانم چرا این قدر با من مهربانی تو
نمی‌دانم کنارت میزبانم یا که مهمانم


نگاهم روبه‌روی تو بلاتکلیف می‌ماند
که از لبخند لبریزم، که از گریه فراوانم


به دریا می‌زنم، دریا ضریح توست غرقم کن
در این امواج پرشوری که من یک قطره از آنم


سکوت هرچه آیینه، نمازم را طمأنینه
بریز آرامشی دیرینه در سینه پریشانم


تماشا می‌شوی آیه به آیه در قنوت من
تویی شرط و شروط من اگر گاهی مسلمانم


اگر سلطان تویی دیگر ابایی نیست می‌گویم:
که من یک شاعر درباری‌ام مداح سلطانم

«سید حمیدرضا برقـــعی »
.................................................

هر چنــــد حال و روز زمین و زمان بد است

یک تکه از بهشت در آغوش " مشــــهد " است

حتی اگر به آخـــــر خــط هم رسیده ای

اینجا برای "عــــشــق " شروعی مجدد است

" نفـــــس می کشم
به امید رضای امام رئـــوفم...."
.................................................

گنجینه
خواندنی ترها

در حسرت شش گوشه...

سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۰، ۱۰:۳۶ ب.ظ

بوی قلب سوخته ام را در می آورد...

اشک های بی امان چشمانم...

وقتی که میان خیرگی پنجره فولادت...

در هوای کربلا می سوزد...

 

  • ۹۰/۰۸/۱۰
  • مسافر

نظرات  (۱۰)

  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلامی دوباره
    آپتون خوندمــــــــــــ
    دارم فکر میکنم یکساله شدن نرفتن به کربـــــ بلا جشن گرفتن ، هدیه گرفتن دارد ؟
    تولدتون مبارکـــــــــ
    از خدا و حضرت ارباب میخواهم انشاالله بهترین ها بهتون بدن !
    یازهرا کربـــــ بلا انشاالله
    پاسخ:
    سلام کربلایی
     سپاس....
    اربعین...
    کربلا...
    انشالله...
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام خداقوتــــــــــــــــــ
    ولادت حضرت معصومه (س) مبارک
    بروزمــــــ
    یازهرا کربــــــ بلا انشاالله
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام خداقوتــــــــــ
    *عجیب این روزها دلم هوای کرب و بلا کرده*
    روزهای یکساله شدن عتبات !
    سوختن دارد درد دارد هوایی شدن دارد بهانه دارد !
    میخواهی بروی مشهدالرضایش هر طور شده برات کربــ بلا بگیری!
    این روزها دلم هوای این روزهای سال قبل را دارد!
    خدا کند تکرار شود ....
    التماس دعا
    یازهرا کربـــــ بلا انشاالله
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام 
    *شهادت انتخابی است که توسط خدا اجرا میشود*
    بروزمــــ
    یازهرا کربـــــ بلا انشاالله
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام  

    دست خودم نبود اگرعاشقت شدم
    باورنمی کنم! نه؛ مگرعاشقت شدم!؟
    سینی به دست رد شدم از نو نهالی ام
    در هیئت محل به نظر عاشقت شدم
    از سفره های نذری مادر شروع شد
    با عکسی از ضریح قمر عاشقت شدم
    سینه به سینه عشق تو را ارث برده ام
    من از دعای خیر پدر عاشقت شدم
    آقا زهیر دیگری امروز آمده
    دست مرا بگیرو ببر
    عاشقت شدم
    خون گریه می کنم ز فراق تو، حق بده
    من جای دل ز راه جگر عاشقت شدم
    برطالعم نوشته شده «عاشق الحسین»
    دست خودم نبود اگر عاشقت شدم

    بروزمـــــــــ * السلام علیک یا اباعبدالله *
    یازهرا کربــــ بلا انشاالله

  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام
    یادمه ماه محرم سال پیش نمیتونستم برم هیئت ، مسجد .....
    شب شام غریبان ارباب تا توانستم عشق باریدم!
    بعد از کربــــــ بلا نیاز به روضه نیست!
    بگویند حسین آرام جانم حسین روح و روانم تمام روضه ها را دل میخواند!
    نمیدونم سفرنامه کربـــ بلام خوندین یا نه ! پنل سمت چب آبان 91
    "خداوند دست از دینش برنمیدارد و ما دست از تو....حسین جان!"
    نوکــــــــر رخ ارباب نبیند سخت است
    شب اگر رخ مهتاب نبیند سخت است
    لب تشـــنه اگر آب نبیند سخت است
    التماس دعا!
    یازهرا کربــــــ بلا انشاالله
    پاسخ:
    کربلا رفتن درد دارد...
    همین................................
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام

    بـوی ِ نـاب ِ بهشـت می دهـد همـهٔ نام های ِ قشـنگ ِتـو

    می گذارمشان روی ِ زخــم های ِ د ِ لَ م ..

    گفته بودی اَلجَبّـار

    یعنی کسی که جُبران می کند همـهٔ شکستگی هایِ د ِ لَ ت را

    گفته بودی اَلمُصَـوِّر

    یعنی کسی که از نُـو می سازد

    همـهٔ آنچه را ویـران شده است درون ِ د ِ لَ ت

    گفته بودی الشّافـی

    یعنی کسی که شفا می دهد تمـام ِ زخم هایِ عمیق و نا علاج را

    هوای ِ دلـم سبک می شود با زمزمـهٔ نام هایِ زیبایت

    نَفـَس میـکِشَم در هوایِ مهـربانی هـایِ نابت ...
    بروزمــــــ
    یازهرا کربــــ بلا انشاالله

    سلام
    انشالله کربلایی باشید
    با یادی از شهیدی بزرگوار و عزیز به روزم
    دعوتتون می کنم بیایید بخونید و نظر....
    یاحق
    پاسخ:
    چشم خدمت می رسیم
    سلام
    یوم الله سیزدهم آبان مبارک باد.
    شعری منتشر نشده از حاج سعید حدادیان در مورد دوران دفاع مقدس :


    تا پلیس محله "مسجد" بود ، دزد ایمان ما نشد "رمال"


    اگر مایل به خواندن این شعر زیبا هستی پس به وبلاگم سری بزن در ضمن نظر یادت نره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    ساخت فلش مديا پلير