طـــواف یـــار

بسم الله...

طـــواف یـــار

بسم الله...

طـــواف یـــار

"بســــم رب الــــحســـین"

این روزها غم تو مرا می‌کشد حسین !

شب های ماتم تو مرا می‌کشد حسین !

تا آن دمی که منتقم تو نیامده ست !

سرخی پرچم تو مرا می‌کشد حسین !

از لحظه‌ی ورودیه تا آخرین وداع !

هر شب ، محرّم تو مرا می‌کشد حسین !

هنگام پر کشیدن یاران یکی یکی !

اشک دمادم تو مرا می‌کشد حسین !

داغ علی اصغر و عباس و اکبرت !

غم‌های اعظم تو مرا می‌کشد حسین !

از قتلگاه تو چه بگویم؟ حکایتِ !

انگشت و خاتم تو مرا می‌کشد حسین !

بر نیزه در مقابل چشمان خواهری !

گیسوی درهم تو مرا می‌کشد حسین !

سالار سر بریده‌ی زینب سرم فدات !

هستی فاطمه! پدر و مادرم فدات !
.................................................

عجیب آرامش می گیرم با این بند از کمیل عزیز :

یا سیدی و مولای اقسم صادقا لئن ترکتنی ناطقا لاضجن الیک بین اهلها ضجیج الاملین و لاصرخن الیک صراخ المستصرخین و لابکین علیک بکاء الفاقدین و لانادینک این کنت یا ولی المؤمنین یا غایة امال العارفین یا غیاث المستغیثین یا حبیب قلوب الصادقین....

......................................................


همیشه قبل هر حرفی برایت شعر می‌خوانم
قبولم کن من آداب زیارت را نمی‌دانم


نمی‌دانم چرا این قدر با من مهربانی تو
نمی‌دانم کنارت میزبانم یا که مهمانم


نگاهم روبه‌روی تو بلاتکلیف می‌ماند
که از لبخند لبریزم، که از گریه فراوانم


به دریا می‌زنم، دریا ضریح توست غرقم کن
در این امواج پرشوری که من یک قطره از آنم


سکوت هرچه آیینه، نمازم را طمأنینه
بریز آرامشی دیرینه در سینه پریشانم


تماشا می‌شوی آیه به آیه در قنوت من
تویی شرط و شروط من اگر گاهی مسلمانم


اگر سلطان تویی دیگر ابایی نیست می‌گویم:
که من یک شاعر درباری‌ام مداح سلطانم

«سید حمیدرضا برقـــعی »
.................................................

هر چنــــد حال و روز زمین و زمان بد است

یک تکه از بهشت در آغوش " مشــــهد " است

حتی اگر به آخـــــر خــط هم رسیده ای

اینجا برای "عــــشــق " شروعی مجدد است

" نفـــــس می کشم
به امید رضای امام رئـــوفم...."
.................................................

گنجینه
خواندنی ترها

3 سحرگاه تا وصال...

جمعه, ۳۰ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۰۸ ب.ظ

به نفس نفس می افتم...

حس می کنم عقربه های ثانیه شمار ساعتم خوابش برده...

چرا زمان نمی گذرد...

برادر شهیدم...

شوق دیدار تو بی تابم کرده....

منتظرم تا سه روز دیگر....

آه که چقدر دلم برای گم شدن دلم در خاکهای شلمچه تنگ شده...

به مهربانیت مهمانم کن برادر شهیدم...

۳ سحرگاه دیگر مهمان تو ام

در کربلای ایران...

دلم زودتر امده

هوایش را داشته باشد تا من بی دل به تو برسم....

دعایم کن...

نکند دعوت نامه ات را پس بگیری...

  • ۹۰/۱۰/۳۰
  • مسافر

نظرات  (۱۴)

سلام
ما در انتظار آپ وبتون هستیم
موفق باشید
پاسخ:
سلام.چشم انشاالله به زودی آپ می شم.ممنون که تشریف اوردین
  • جامانده از شهدا
  • با خون خود چنان گردابی فراهم خواهیم آورد که هر متجاوزی در آن غرق شود.

    فرازی از وصیت‌نامه
    شهید احمدرضا دهقان‌ نیّری
    سلام و سپاس از مرحمت شما به "دعبلانه".
    به قول مرحوم ضابط: خدا کند که با شهدا محلول شویم نه مخلوط!
    (فرقش را که خودتان بهتر میدانید)
    پاسخ:
    یا علی
    سلام
    یکی از دوستان کامنت گذاشته بود واسه من
    دیروز به ما میگفتن خوب که درس بخونی سری در میان سرها پیدامیکنی؛
    امروز میگن خوب که درس بخونی، سری در میان بی سرها پیدا میکنی...
    عطر خاک ای به روز شده
    موفق باشید
    پاسخ:
    یاعلی
  • جامانده از شهدا
  • معبودم تو را چون تویی و هیچ همتایی نداری دوست می دارم....
    یگانه معبود هستی ام تو را دوست می دارم

    تو را به خاطر وجودت، دوست می دارم

    تو را به خاطر اینکه وجودم ز توست، دوست می دارم

    تو را به خاطر سروریت، دوست می دارم

    آقای من تو را به خاطر عظمتت دوست می دارم

    تو را دوست می دارم چون فقط تو لایق دوست داشتنی و بس...

    تو را با تمام وجود دوست می دارم

    آنگاه که حس می کنم معبود رحیمی چون تو دارم تو را دوست می دارم

    ای آشنای غریبه تو را در همه ی لحظات دوست می دارم

    تو را آنگاه که صدایت می کنم و حتم دارم که می شنوی، دوست می دارم

    تو را به خاطر حضورت در قلبم، تو را به خاطر آرامشت، دوست می دارم

    بزرگا تو را با وجود سیاهی قلبم،زشتی اعمالم،دوست می دارم

    تو را چون تویی و هیچ همتایی نداری، دوست می دارم

    معبودم تو را بی بهانه دوست می دارم...
  • جامانده از شهدا
  • سلام دوست عزیزم حالتون خوبه؟
    بروزم خوشحال میشم تشریف بیارید.
  • کنیز حضرت زهرا
  • یا من اسمه دواء
    سلام
    بین دعاهاتون یه کوچولو عموی منو هم یاد کنید
    خیلی محتاجیم به دعا
    یا حق
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
  • جامانده از شهدا
  • سلام دوست عزیزم حلتون خوبه ؟
    من اومدم با همون کلمات تکراری بروزم ضرر نمکنید بیایید التماس دعا یا علی[بدرود
    ...´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
    ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
    ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
    ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
    ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
    ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
    ´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
    ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
    ´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
    ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
    ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
    ´´,***/*)¨*¨¨,¨*
    ´)*/*)*)*¨¨*
    /**)**¨¨“\\)\\)
    */*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
    “,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
    با مطلب "حیرانم" آپ هستم.
    با حضور پر مهر و گرمتون مارو خوشحال کنید.
    ...´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
    ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
    ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
    ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
    ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
    ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
    ´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
    ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
    ´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
    ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
    ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
    ´´,***/*)¨*¨¨,¨*
    ´)*/*)*)*¨¨*
    /**)**¨¨“\\)\\)
    */*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
    “,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
    با مطلب "حیرانم" آپ هستم.
    با حضور پر مهر و گرمتون مارو خوشحال کنید.
  • جامانده از شهدا
  • سلام دوست عزیزم خوبی؟
    خوشحال میشم بهم سری بزنید
    عجب صبری خدا دارد!

    عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم !!

    همان اول که اول ظلم رامی دیدم از مخلوق بی وجدان‘جهان را باهمه زیبایی وزشتی به روی یکدگرویرانه می کردم.

    عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم!!

    که درهمسایه چندین گرسنه چند بزمی گرم عیش ونوش می دیدم‘نخستین نعره مستانه را خاموش آندم برلب پیمانه میکردم.

    عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم!!

    که می دیدم یکی عریان ولرزان‘دیگری پوشیده ازصد جامه رنگین‘زمین وآسمان راواژگون‘مستانه می کردم.

    عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم!!

    نه طاعت می پذیرفتم‘نه گوش ازبهراستغفاراین بیدادگرها تیزکرده‘پاره پاره درکف زاهد نمایان سجه صد دانه می کردم.

    عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم!!

    برای خاطرتنها یکی مجنون صحراگرد بی سامان‘هزاران لیلی نازآفرین را کوبه کوآواره ودیوانه می کردم.

    عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم!!

    به گرد شمع سوزان دل عشاق سرگردان‘سراپای وجود بی وفا معشوق را پروانه می کردم.

    عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم!!

    به عرش کبریایی‘با همه صبر خدایی‘تا که می دیدم عزیزنابجایی‘نازبریک ناروا گردیده‘خواری می فروشد‘گردش این چرخ را وارونه بی صبرانه می کردم.

    عجب صبری خدا دارد‘اگرمن جای او بودم!!

    که می دیدم‘مشوش عارف وعامی‘زبرق فتنه این علم عالم سوزمردم کش‘به جز

    اندیشه عشق وفا‘معدوم هرفکری دراین دنیای پرافسانه می کردم.

    عجب صبری خدا دارد‘چرا من جای او باشم!!

    همین بهترکه اوخود جای خود بنشسته وتاب تمام زشتکاری های این مخلوق را دارد‘وگرنه من به جای اوچوبودم!یک نفس کی عادلانه سازشی با جاهل وفرزانه می کردم.

    عجب صبری خدا دارد!!!

    عجب صبری خدا دارد!!!
    با نام رضا به سینه ها گل بزنید
    با اشک به بارگاه او پل بزنید
    فرمود که هر زمان گرفتار شدید
    بر دامن ما دست توسل بزنی
    منتظرم

    التماس دعا
  • جامانده از شهدا
  • سلام ابجی حالتون خوبه؟
    شرمنده اشتباهی فرستادم
    بهسلامتی خش بگذره واسه ما هم دعا کنید
    ممنونم اطلاع دادید
    سلام ما رو هم به شهدا برسونید
  • عمادسماوات
  • سلام
    با یادی از شهیدی عزیز
    از همرزمان و دوستان جان
    به روزیم
    در همان گردان غواصی خودمان با صفحه ای دیگر
    به روزیم
    تشریف بیارید
    خوشحال می شم
    یاحق
    پاسخ:
    چشم خدمت می رسم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    ساخت فلش مديا پلير