طـــواف یـــار

بسم الله...

طـــواف یـــار

بسم الله...

طـــواف یـــار

"بســــم رب الــــحســـین"

این روزها غم تو مرا می‌کشد حسین !

شب های ماتم تو مرا می‌کشد حسین !

تا آن دمی که منتقم تو نیامده ست !

سرخی پرچم تو مرا می‌کشد حسین !

از لحظه‌ی ورودیه تا آخرین وداع !

هر شب ، محرّم تو مرا می‌کشد حسین !

هنگام پر کشیدن یاران یکی یکی !

اشک دمادم تو مرا می‌کشد حسین !

داغ علی اصغر و عباس و اکبرت !

غم‌های اعظم تو مرا می‌کشد حسین !

از قتلگاه تو چه بگویم؟ حکایتِ !

انگشت و خاتم تو مرا می‌کشد حسین !

بر نیزه در مقابل چشمان خواهری !

گیسوی درهم تو مرا می‌کشد حسین !

سالار سر بریده‌ی زینب سرم فدات !

هستی فاطمه! پدر و مادرم فدات !
.................................................

عجیب آرامش می گیرم با این بند از کمیل عزیز :

یا سیدی و مولای اقسم صادقا لئن ترکتنی ناطقا لاضجن الیک بین اهلها ضجیج الاملین و لاصرخن الیک صراخ المستصرخین و لابکین علیک بکاء الفاقدین و لانادینک این کنت یا ولی المؤمنین یا غایة امال العارفین یا غیاث المستغیثین یا حبیب قلوب الصادقین....

......................................................


همیشه قبل هر حرفی برایت شعر می‌خوانم
قبولم کن من آداب زیارت را نمی‌دانم


نمی‌دانم چرا این قدر با من مهربانی تو
نمی‌دانم کنارت میزبانم یا که مهمانم


نگاهم روبه‌روی تو بلاتکلیف می‌ماند
که از لبخند لبریزم، که از گریه فراوانم


به دریا می‌زنم، دریا ضریح توست غرقم کن
در این امواج پرشوری که من یک قطره از آنم


سکوت هرچه آیینه، نمازم را طمأنینه
بریز آرامشی دیرینه در سینه پریشانم


تماشا می‌شوی آیه به آیه در قنوت من
تویی شرط و شروط من اگر گاهی مسلمانم


اگر سلطان تویی دیگر ابایی نیست می‌گویم:
که من یک شاعر درباری‌ام مداح سلطانم

«سید حمیدرضا برقـــعی »
.................................................

هر چنــــد حال و روز زمین و زمان بد است

یک تکه از بهشت در آغوش " مشــــهد " است

حتی اگر به آخـــــر خــط هم رسیده ای

اینجا برای "عــــشــق " شروعی مجدد است

" نفـــــس می کشم
به امید رضای امام رئـــوفم...."
.................................................

گنجینه
خواندنی ترها

دانلود مداحی " حسین من بیا و این دل شکسته را بخر"


حجم: 6.85 مگابایت

با صدای حسن جعفری

===============================================================

دانلود مداحی حسین من بیا و این دل شکسته را بخر
حجم: 3.49 مگابایت

با صدای حاج محمود کریمی


دوستان...

التماس دعا...

برای ظهورش صلوات...

  • مسافر

نظرات  (۹۲)

سلام اجرتون با امام حسین انشاا...امام حسین بطلبه.
پاسخ:
و علیکم السلام بزرگوار...
با حسین حسین داریم پیر می شویم
خوشحال از این جوانیِ از دست داده ایم!!!

التماس دعا
یا علی
تروخدا ترو ب همون امام حسین برا ماها ک نرفتیم کربلا دعا کنین بخدا قسم دارم با گریه مینویسم دارم دق میکنم دلم کربلا میخواد شرایطشو ندارم دعا کنین بطلبه
پاسخ:

سلام علیکم بزرگوار
بدون حبِّ شما عشق نا بفرجام است
جوان نجف که نبیند، جوان ناکام است

مهمان نوازی از اصول این خاندان است 
از ته دل بخواهید مطمئن راهی می شوید
مگر می شود طالب دیدار باشید و آنها نباشند؟؟؟
مضاف یر اینکه در حوزه خیال هم می شود راهی شد که عین رفتن است که من می گویم 
خودِ تشرف است
بُعدِ منزل نبود در سفرِ روحانی....
یا علی
التماس دعا...

آقا دم شما گرم مشتی خیلی حال کردم
انشالله همون آقا امام حسین دستگیرتون باشه
گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی       باقلم نقش حبابی بر لب دریا کشید
گفتمش تصویری از عشق و وفاداری بزن    در بیابان بلا تصویر یک سقا کشید
گفتم از درد و بلا سینه ام پردرد گشت     عکس یک مرد غریب بر لب دریا کشید
یاحق
پاسخ:
سلام بزرگوار
سپاسگزارم از لطف شما..


  • بنده شاه عبدمردان
  • باز عاشوراییان پیدا شدند
    بازهم سوداییان شیداشدند
    اربعین غصه گل ها کجاست 
    اربعین ناله بلبل کجاست 
    ابعین عشق عباست چه شد؟
    اربعین فریاد احساست چه شد؟
    پاسخ:
    سفینه النجاه است این اقا...
    درود پروردگار بر شما انشالله همیشه تنتون سلامت باشه عالی بود
    پاسخ:
    سلام بزرگوار..

    سپاسگزارم..
    یاعلی...
    سلام واقعا عالی بود حالو هوامونو عوض کرد دلم خیلی اقامو میخواد حیف که قسمت نمیشه وخدامن نمیخواد افسوس
    لبیک یاحسین
    پاسخ:
    کِشَم در قیامت ز دل این صفیر
    امیری حسین و نعم الامیر..

    و علیکم السلام بزرگوار...
    انشالله به زودی زیارت ارباب قسمت شما و همه ی محبین
    یا علی
    التماس دعا
  • میلادامیزی
  • عشق است حسین.گاهی میگویم آیا کسی هم مثل من حسین را دوست دارد بعد میگویم امکان ندارد.میخواهم بروم به سویش ولی حیف شرایطشو ندارم .واقعا افسوس.. .
    پاسخ:
    نمک ِ روضه مان را خود زینب بخشید
    شورِ ما زنده کند خیل بنی آدم را...
     
      جایی به جز کربلا به من نمیسازه
                                آقاجون بطلب بیام پابوست
                                                  من کسی رو جز تو ندارم
    پاسخ:
    انقدر عشقت به قلبم ریشه کرده یا حسین
    هرکه اسمت را بخواند من حسادت می کنم
    سلام  به انکه خون خداست    سلام به انکه عالم خلقت  و کون ومکان بر او خون می گریند                                                                                      
    پاسخ:
    سلام بزرگوار...
    سپاس بابت یادآوری فرازهای ناحیه مقدسه...
    این فرازها عجیب دردناک هستند..خواندنش صبر و تحمل و نفس می خواهد...
    لایوم کیومک یا اباعبدلله
    سلام به  انکه با دلی پر غم به   کربلا غرقه بخاک و خون شد
    پاسخ:
    السلام علی الشیب الخضیب
    السلام علی خد التریب
    السلام علی راس المرفوع...
    سلام میشه لطف کنید پیشواز های این نوحه هارو هم درج کنید؟

    پاسخ:
    سلام بزرگوار متاسفانه از کد پیشواز این آهنگ ها بی اطلاعم...
    سلام و خسته نباشید؛
    وبلاگ بسیار زیبایی دارید،دعا کنید کربلا قسمت منم بشه.
    یاعلی
    التماس دعاااااا
    پاسخ:
    بدون حب شما عشق نابفرجام است
    جوان نجف که نبیند جوان ناکام است


    سلام بزرگوار
    کربلا نه قسمت است و نه حکمت..دعوت است
    انشالله به زودی همگی دعوت شویم
    ای پی یتان برای من "خراسان "ثبت شده است.
    در جوار امام رئوفم محتاج دعایتان هستیم.
    یا علی

    حسین جعفری کیه؟ خواننده است یا مداح؟
    پاسخ:
    سلام بزرگوار 
    ایشان از مداحان اهل بیت می باشند که قطعه های استدیویی و تیزر محرم هم اجرا می کنند
    یا علی
    التماس دعا
    داداش لطف کردی عالی بود.یا زهرا ما رو هم کربلایی کن
    پاسخ:
    آنان که حسین را خدا پندارند
    کفرش که بجا،عجب خدایی دارند...

    سپااااس
    التماس دعا
    یا علی
    با چهره ای اشکالود سلام
    سلام به شما عاشقان حسین
    امیدوارم قسمت همه بشه زیارتش 
    ممنون از سایت خوبت
    پاسخ:
    اینجا حسینیه است
    ملائک نشسته اند
    جبریل هم برای خودش جا گرفته است!!!!!!

    و علیکم السلام بزرگوار
    مگر میشود وارد حسینه بشوید و چشمانتان اشک آلود نشود.. 
    بی شک همه ی دوستان در این حسینیه ی مجازی طواف یار دعاگوی همدیگر هستند... 
    یا علی....


    نه به اون وقتایی ک آقاا مام حسین سالی دوبار میطلبید میرفتیم پا بوسش نه به الان ک چهار ساله محروممون کرده از کربلاش
    مامان بابام دیگه خیلی هواتو کردن آقا چند وقتیه خودمم تا بین الحرمینتو میبینم نفسم بند میاد بازم بطلب آقا جان
    التماس دعا
    پاسخ:
    مجنون یعنی کسی در شهر باشد
    ولی
    دلش در کوچه پس کوچه های کربلا جا مانده باشد...
    بزرگوار....
    از ته دل بخواهید بی شک راهی می شوید
    در مرام اهل بیت نیست که طالب دیدار باشید و انها نباشند
    مهمان نوازی از اصول این خاندان است....
    با تمام وجود بخواهید...
    قول می دهم راهی می شوید...
    التماس دعا
    انشالله
    اربعین
    پای پیاده
    کربلا....
    یاعلی
    سلام ازت خیلیی ممنونم برای این کار خیر که میکنی
    ما مسلمونا باید از اینترنت برای یه همچین کار های خیری استفاده کنیم ما باید بر علیه خود امریکا از اینتر نت استفاده کنیم
    انشاالله یه روزی اینا را توی کربلا به هم بگیم
    دعا کنید که قسمت ماهم کربلا بشه
     یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام بزرگوار...
    به امید روزی که نام اربابم ذکر لب تمام جهانیان باشد...
    ریختن اشکی هرچند ناچیز از چشمان شما بواسطه ی این مداحی مایه دلگرمی ی حقیر می باشد....
    دعا بفرمایید لطفن...
    انشالله
    اربعین
    پای پیاده
    کربلا...
    یاعلی...
    میشه لطف کنید و مداحی های بیشتری از اقای حسن جعفری به نمایش بذارید؟؟
    پاسخ:
    سلام علیکم...
    انشالله...
  • ذوالفقار کاوری اصل
  • سلام تشکر ازشما شیعه مولا علی واقعا ممنونم           ذوالفقار کاوری اصل
    پاسخ:
    و علیکم السلام بزرگوار...
    سپاس 
    یاعلی
    التماس دعا

    سلام بزرگوار خوبی سلامتی سال نو مبارک
    ببین داداش من هرچی فکر کردم دیدم این اهنگ وب تو با اون اهنگ بی بلالیم تفاوت زیادی داره
    پاسخ:
    سلام بزرگوار.سال نوی شما هم مبارک.
    قسمت پایین دلکده حقیر ،نوشته ای تحت عنوان کد موسیقی در کافه بلاگ درج شده است.به کافه بلاگ که مراجعه بفرمایید ،کد این آهنگ به نام بلالیم در دسترس است.
    ولی اگر شما می فرمایید تفاوت زیادی دارد بنده هم به نظر شما احترام می گذارم.
    سپاس بابت دقت و توجهتان...
    یا علی
    التماس دعا...
    سلام
    خب من همین قسمت کوچیک اهنگ بی کلام بلالیم رو می خوام
    زحمت بکش همین قسمت کوچیکی که تو وبلاگته رو واسه دانلود بذار
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    متاسفانه من فقط کد آهنگ و آهنگ کامل و اصلی را دارم..
    سلام داداش
    این اهنگ وبت با اون یکی که گفتی دانلود کنم فرق داره
    من این اهنگ وبت رو می خوام 
    اگه میشه وزحمت دانلودشو بکش
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    اهنگ وبلاگ بنده اهنگ بی کلام بلالیم می باشد که لینک اصلی ان را برای دانلود قرار دادم.
    اهنگ پخش شده از وبسایت حقیر قسمت کوچکی از اواسط همان آهنگ اصلی ست که دانلود فرمودید../
    یاعلی
    بسم الله انشاالله اگر خداوند متعال بخواهد 93/12/19 راهی زیارت عتبات هستیم به امید خدا برای تمام دوستداران اهل بیت رسول الله دعا گو خواهیم بود و انشاالله که زیارت 14 معصوم و حج قسمت همه و من حقیر بشود و معرفتمان نیز بالاتر برود و همیشه در هر لحظه در طاعت و بندگی خداوند به سر بریم و رضای خداوند را مد نظر داشته باشیم انشاالله
    پاسخ:
    یا حسبن جان!
    دم از عذاب مزن به وقت محشر کبری
    همین نیامدن کرب و بلایمان کافی ست....

    سلام بزرگوار
    اشک هایمان بدرقه راهت...
    برای فرج زیاد دعا کنید....
    یاعلی
    با سلام صلوات خسته نباشید
    وبتون خیلی عالییییه
    مخصوصا اهنگش
    می خواستم یه زحمتی اگه میشه بکشی واهنگ وبتو بذاری واسه دانلود
    پاسخ:
    وعلیکم السلام بزرگوار
    قسمت دانلود وبسایت حقیر بروید لینک دانلود موجود می باشد.
    یا علی
    التماس دعا
  • یاس کبود
  • با سلام و تشکر فراوان خدا می دانست که چقدر بعداز اربعین من دنبال این مداحی گشتم اما نتونستم پیداش کنم دیگه نا امید شدم تا اینکه امروز تونستم واقعا ممنون اخه دلم خیلی هوای کربلا رو کرده با این مداحی آروم میشم التماس دعا در پناه حق
    پاسخ:
    لطف حسین مارا تنها نمی گذارد
    گر خلق وا گذارند او وا نمی گذارد.


    وعلیکم السلام بزرگوار
    خداراشکر که به مقصود رسیدید
    التماس دعا
    یا علی
    عاقا من اصن مداحی گوش نمیدم ولی این محمود کریمی پدر سوخته چقدر قشنگ میخونه.شوخی کردم مداحیش فوق العادست
    پاسخ:
    سلام علیکم بزرگوار
    خداوند ذاکرین اهل بیت را حفظ نماید انشالله
    یاعلی
    التماس دعا
    سلام با تشکر از شما من آهنگ زمینه شما رو می خوام چه کنم لطف می کنید به ایمیلم بفرستید یا یه جا قرار بذارید دانلود کنم خیلی قشنگه
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    تشریف ببرید قسمت دانلود وبسایت حقیر
    لینک دانلود آهنگ زمینه موجود است
    یاعلی...
    التماس دعا....
    سلام واقعا ازتون ممنونم هر وقت این مداحی رو روی تصاویر کاروان پیاده کربلا می شنیدم و می دیدم نا خودآگاه با اون زمزمه می کردم همیشه میگفتم من باید این مداحی رو پیدا کنم و خدا کمک کرد و بلاخره تو سایت شما پیداش کردم بازم ممنون
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    خداراشکر....
    دعا بفرمایید
    یا علی...
    مثل همیشه عالیه بزرگوار
    پاسخ:
    سلام علیکم بزرگوار
    سپاس از لطف شما
    دعا بفرمایید لطفن
    یاعلی
  • کربلایی فرهاد
  • سلام هروقت تلویزیون این مداحی رو پخش میکرد میگفتم ای کاش داشته باشمش . تا اینکه اومدمو دانلود کردم . خدا خیرتون بده .
    پارسال عاشورا تاسوعا خدا قسمت کرد و رفتم .
    انشا الله هر کسی که آرزوی رفتن داره به آرزوش برسه .
    التماس دعا
    یا علی .
    پاسخ:
    سلام علیکم کربلایی
    خداراشکر  که این مداحی ارباب به دست شما رسید
    انشالله زیارت ارباب روزی همه ساله ی تمام شیعیان و محبین...
    التماس دعا
    یا علی

    التماس دعای فراوان

    اگه زیارت امام حسین رفتین برا ماهم دعا کنین امام حسین مارو بطلبن

    ممنون

    پاسخ:
    لطف حسین مارا تنها نمی گذارد
    گر خلق وا گذارند او وا نمی گذارد....

    سپاس
    یا علی
    التماس دعا
  • امیر حسین
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم...
    یا علی...
  • با ولایت تا شهادت
  • عالی بود
    پاسخ:
    سپاس 
    یاعلی...

  • جوادازمشهدالرضا
  • صلله وعلیک یااباعبدالله هرکی دلش شکست امروز یاد ماهم باشه 
    ماکه نتونستیم بریم کربلا ولی ازهمین مشهد برای همه ی شمادلشکسته
    هادعا میکنم انشالله ساله دیگه اگه زنده موندیم روبه حرم سلام بدیم التماس دعا
    پاسخ:

    حسین جان؛
    دم از عذاب مزن به صبح محشر کبری،
    همین نیامدن کربلایمان کافیست....

    السلام علی قتیل العبرات....
    انشالله زیارت ارباب قسمت شما و تمام محبین
    التماس دعا
    یاعلی
    التماش دعا یا حسین
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا.....

    بیشک محمود کریمی زیباترین صدارو داره وقتی میخونه  اشک تو چشام جمع میشه
    پاسخ:
    خوشا بحال ذاکرین ارباب....
    و بیشتر خوشا بحال گریه کن ارباب...
    سلام دوستان هرکی رفت کربلا به ابالفضل بگه جواد خیلی دلش میخاست بیاد اما جور نشد
    پاسخ:
    ایـــن هـمــه آدم رفـتــنـــد و نــیـــامــدنـــد
    امــا فـقـط یــکـــ نـفــر هـســتــــ کــه رفــتـــــ
    و هــنـــوز هـــم در تـــاریـــخ مـیـگــویـنــد :
    نــیـــامــــد ... نــیـــامــــد ...

    "ای اهــل حـــرم مـیـــر و عـلـمــدار نـیـــامــــد ..."
  • 000000000000000000000
  • خدا خیرتون بده. التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    سپاس بزرگوار
    التماس دعا
    یا علی...
  • کبوتر حرم
  • صل الله و علیک یا ابا عبدالله

    برا منه بی لیاقت از کاروان عشق جامانده هم دعاکنید:((

    پاسخ:
    بس که دوری و فراق حرمت در دل ماست...
    شکل هندسی قلبم شده شش گوش....

    سلام بزرگوار...

    بی شک تک تک دوستان در این دلکده دعاگوی همدیگر هستند....
    محتاجیم
    یا علی
    ارباب سعادتم بده بیام زیارت 
    پاسخ:
    بدون حب شما ، عشق نابفرجام است....
    جوان، نجف که نبیند، جوان ناکام است
  • دلم گرفت وقتی همه رفتن
  • یا حسین(ع) ماهم کربلایی کن ..:(((
    پاسخ:
    ارباب ماست آنکه فقط در تجارتش
    با قطره اشک سود کلان می دهد مرا...

    ممنون بیشتراز این آهنگا بزارین
    پاسخ:
    سلام بزرگوار...
    انشالله...
    التماس دعا
    یا علی....
    سلام برای من گناهکارم دعا کنید... 
    مرسی ک این روضه رو گذاشتید واقعا دلم گرفته...
    التماس دعا

    پاسخ:

    نامت هنوز هم هیجان می دهد مرا
    این پرچم شماست که تکان می دهد مرا
    در ازدحام روز قیامت دلم خوش است
    انگشت مادر تو نشان می دهد مرا...


    سلام علیکم بزرگوار
    عاشق ارباب گناه نمی کند فقط گاهی غفلت می کند
    انشالله ارباب بپذیرد نوکری هایمان را...
    التماس دعا
    یا علی
    یا حسین جان خیلی دلم گرفته بیا و مارا هم راهی کاروان عشق کن بیا این دل شکسته و لک زده مرا هم بخر مسافر جامانده را با خود ببر
    پاسخ:
    زائر
     کرب و بلا 
    گفت
     خداحافظ
     و دید....

    دل من
     پشت سرش
     کاسه ی آبی شد و ریخت...

    سلام علیکم بزرگوار....
    جا ماندن درد دارد....
    دعایمان کنید...
    سلام برام دعا کنید پاسپورتم بیات
    پاسخ:
    گفت ضمایر را نام ببر گفتم
    من 
    من
    من
    گفت پس بقیه چه  شدند
    گفتم همه رفته اند زیارت ارباب و من جا مانده ام

    و علیکم السلام بزرگوار
    ما که جاماندیم
    انشالله به حق آبروی خامس آل عبا زائر اربعین بشوید
    و البته
    دعاگوی ملتمسین  دعای این دلکده و حقیر باشید
    شاید با دعای شما این دل نا آرام ما تسکین پیدا کند...
    یا علی
    جان هرکی دوست دارید منو زیاد دعا کنید دلم اون جاست ....التماس دعا
    پاسخ:
    جا مانده های قافله ی اربعین تو
    آقا دوای درد دل خود کجا کنند؟

    سلام علیکم بزرگوار
    این روزها تعداد دلهایی که کربلا می روند بیشتر از پاهایی ست که پیاده راهی می شوند..
    باشد که اربابم بپذیرد...
    یا علی 
    التماس دعا

  • دلتنگ حرم
  • ز کربلا اومدم این دل جا مونده تو حرمش

    سه هفته پیش برای اولین بار مشرف شدم نجف و کربلا. جای همه خالی.

    نمیتونم حسمو از خوبی این سفر بگم. ولی اینقدر مات ومبهوت و ناباوری این سفر بودم، حس میکنم اونطور که شایسته است حق زیارت ها را به جا نیاوردم. از وقتی اومدم دارم از دلتنگی دیونه میشم ،نمیدونم چکار کنم. کاش پیاده روی زیارت اربعین قسمت می شد. دلم میخواد دل و بزنم به دریا و برم.

    به این امیدم حاجاتمو از خدا و این سفر عشق بگیرم

    برام خیلی دعا کنین

    پاسخ:
    کربلا بی ویزا شد
    ومن هنوز
    کربلایی نشدم!
    دیدی گیر کار،
    پاسپورت و ویزا نیست!
    این" دل لامصب"
    بی حسین 
    چه بر سرخودآورده است؛
    که راهش نمی دهند
    خدا می داند..
    :'(

    سلام علیکم بزرگوار
    کربلا رفتن سخت تر از کربلا نرفتن است
    و
    این درد و دلتنگی درمان نمی شود
    و مرهم این درد
    چیزی نیست
    الا
    دوباره دیدن شش گوشه....
    دعایمان کنید که سخت محتاجم....
    یاعلی

    سلام من فردا شب دارم میرم که به قافله عشق ملحق بشم

    فقط خواستم بگم به یادتون هستم و دعاتون میکنم با اینکه نه دیدمتون و نه میشناسمتون

     

    پاسخ:
    من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم
    تو می روی به سلامت...
    سلاااااام ما برسان...

    سلام کربلایی بزرگوار....
    چیزی جز اشک و سپاس در چنته ی وجودی ام ندارم....
    دلتنگم کربلاییی...
    دعایم کن....
    اشک هایم بدرقه ی راهت....
    خدا پشت و پناه شما
    یا علی...
  • یه دل شکسته
  • نمی دو نم الآن کدو متون توی اون کاروان عشق یا اون حرمین مطهر هستید یاقصد رفتن دارید...
    ولی می دونم اگه اونجایید یا می خوایدبرید مایی که بازم مثل همیشه از کاروان عشق عقبیم یادتون نره..................
    به اون آقای بزرگواری که فکر میکنم کارش شکستن دل ماهائِ بگید که ماهم وجود داریم    
    هرچند بدیم ولی مگه بدا دل ندارن؟؟؟؟؟.........
    دیگه خودتون تا آخر خط برید.....
    ارباب عزیز        دلتنگم دلتنگِ دلتنگ            آقاجون........... 
    پاسخ:
    سهم ما همیشه همین بوده...                   
    زنده باشیم با نسیم حرم,..
    کربلایی حساب کن مرا,
     با همین پخش مستقیم حرم......

     سلام بزرگوار
    این پخش زنده پیاده روی ها هم پدر دل مارا در آورده...
    کربلایی ها
    دعا کنید ما جامانده ها را....
    فقط خواستم بهتون خسته نباشید بگم 
    پاسخ:
    سلاااام بزرگوار
    سپاس از شما...
    دانلود این مداحی توسط شما بزرگواران و ریختن حتی یک قطره اشک از چشمان محبین ارباب مایه دلگرمی من است...
    امید که اربابم نام ما را در صف نوکرانش بنویسد
    دعا بفرمایید لطفن
    یا علی
    سلام
    ی مشکل بزرگ دارم برام دعا کنید خیلی دعا کنید شمارو به حق حضرت ابوالفضل
    ممنون
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    عباس «ع» اگر چه بی دست است اما چه گره های بزرگی که باز کرده است
    باب الحوائج است
    این 
    آقا.....
    متوسل شوید
    انشالله به لطف خدا حل می شود
    یا علی
    التماس دعا
  • غلام حسین
  • بچه ها دعا کنید 
    پاس حقیر جور بشه و انقدر نظام وظیفه بامبول در نیاره ما هم اربعین با تمام شما عاشقان مولامون کنار بین الحرمین برای تسکین دل بی بی زینب اقامه عزاکنیم و این عشق شیعه به حسین رو به نمایش بذاریم
    پاسخ:
    به اشک چله گرفتم که غرق غم باشم
    خدا کند شب اربعین حرم باشم....



    سلام علیکم بزرگوار
    انشالله به لطف حضرت ارباب
    اربعین
    کاروان پیاده کربلا....روزی شما...
    دعاگوی جامانده ها هم باشید کربلایی...
    یا علی

    زمانه ی عجیبی است!

    برخی مردمان امام گذشته راعاشقند، نه امام حاضر را!

    میدانی چرا؟!

    امام ِگذشته را هرگونه بخواهند تفسیرمی کنند،

    اما امام ِحاضر را باید فرمان ببرند.

    وکوفیان عاشورا را اینگونه رقم زدند ...

    لــــــــــــــــــــبـــیـــــــــــــــــــــــــــــــک یــــــــا حسیـــــــــن
    پاسخ:
    هل من معین او را باید جواب دادن
    شیعه امام خویش را تنها نمی گذارد...


    سلام علیکم
    التماس دعا
    یاعلی
    سلام .اجرهمگی باآقاسیدالشهدا(ع).ان شاالله قسمت همگی بشه بین الحرمین به خصوص تمام دست اندرکاران این سایت دمه هرچی بچه هیاتی گرم
    پاسخ:

    امروز اگر حسینی و پابند مذهبم
    محتاج گریه های فراوان زینبم....


    و علیکم السلام  بزرگوار
    انشالله زیارت ارباب روزی هرساله همه شیعیان و محبان
    دعا بفرمایید 
    یا علی
    خدا و امام حسین(ع) اجرت دهد.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    سپاس بزرگوار
    یاعلی
    Ali bod mam nam
    پاسخ:
    سپاااس
    دعابفرمایید
    یاعلی
    ممنون

    پاسخ:
    التماس دعا....
  • آواره خرابه
  • یا حسین جان خیلی دلم گرفته رفقا همه پاسپورت هاشون رو بهم نشون می دهند و من... 
    با این نوحه بغضم شکست و برای خودم با تو حسین جان عشق بازی کردم به حرمت دستان بی دست کربلا به ما هم نگاه کن 
    یا،ابالفضل العباس مدد
    پاسخ:
    سفینه النجاه است
    این
    آقا...
    سلام همدلان به اذن خدا ولطف بیکرانه ارباب سفر عشق چندبار روزیم شد گاهی هم توفیق پیدا می کنم ومداحی وروضه میخونم .....حالا چه کنم با این دل سوخته وشکسته که امسال بیقرار اربعینه وحتی حقیر چند روز پیش واسطه خیر پیوستن چند نفرازدوستای همدلم به کاروان اربعین ارباب شدم / اما خودم چون بدهی گردنمه انصاف نمی بینم که بدهکار باشم وسفر برم /حتی عزیزی 50%هزینه م رو بهم هدیه میده اما بازم دلم رضا نمیشه   با همه این حرفا میخوام بگم حرف دلم اینه :حسین من بیا واین دل شکسته رابخر    حسین من مسافر جامانده را با خود ببر   اشکای حسرتم سرازیره    تازه هنوز دوستام نرفتن 17آذرحرکته!!!   دعا کنین خدا بهم صبر بده
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    مارا حرم نبرد حرم را به دل رساند
    حب حسین کرب و بلایی به سینه هاست...
    حسین من بیا منم ببر
    پاسخ:

    حب الحســـــین

    راس

    کل عشق...

    عالی بود واقعا مرسی
    ایشالا به حاجاتتون برسید
    پاسخ:
    سلام 
    سپاس
    یاعلی
    التماس دعا
  • ذاکر حضرت زهرا...
  • امشب خیلی دلم گرفته بود ، با این مداحی بغضم ترکید ...
    التماس دعا .
    پاسخ:
    سلام علیکم
    امام رئوفم خطاب به ابن شبیب فرمودند:
    اگرمی خواهی بر چیزی گریه کنی؛ بر جدم حسین«ع» گریه کن.
    بزرگوار
    چه زیبا که بغضتان بواسطه ارباب سر باز کرد...
    التماس دعا
    یا علی
    عالی. بود .اجرتون با صاحب عاشورا..
    پاسخ:
    سلام علیکم
    سپاس
    التماس دعا
    یا علی
    سلام
    دستتون درد نکنه.
    مشکلی تو زندگی دارم شمارو به امام حسین برام دعاکنید حل بشه تورو خدا

    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    دستگیری از محبان کار خاندان لطف و کرم است...
    حل می شود.....من ایمان دارم
    یا علی
    التماس دعا

    ممنونم از سایت خوبتون

     

    پاسخ:
    سلام
    سپاس
    التماس دعا...
    یا علی
    سلام 
    ممنون 
    پاسخ:
    و علیکم السلام
    سپاس...
    التماس دعا

    سلام            

    دوستی داشتم هشت سال همکلاسی بودیم از سن شش هفت سالگی جلسه قرانی تازه تشکیل شده بود او مسئول نبود ولی کارهای فرهنگی ازجمله نصب پرچم وحمل سیستم صوت و....را انجام میداد بعد پنج شش سال با هم همزمان باولادت امام حسین(ع)وارد هئیتی شدیم بعد از مدتی از هئیت جدا شدم چند سال بود ندیدمش فقط چند باری...نه اینکه خودم بخوام اخرین باری که در هئیت باهم بودیم از طرف هئیت رفته بودیم مشهد پارسال یعنی سال 92 دیدمش چند روز بعد رفتم مشهد وقتی اومدم 6 روز بعد که کنار خیابون ایستاده بود از کنارش رد شدم 8 روز بعد مورخ پنجم محرم بر اثر تصادف در راههئیت برای رسیدن به عزاداری بدلیل ضربه به پهلو و خونریزی داخلی برحمت خدا رفت خیلی حسرت اون روز که کنارش رد شدم و پیشش نرفتم خوردم در اخر از شما عزیزان خواهش میکنم قدر رفیقان خوب از جمله اگه همکلاسی باشید بدانید چون دیگه کسی که مثل او باشه پیدا نکردم ...       

    واقعا خادم امام حسین بود

    حال من بعد از فوت او مثل این نوحه که میگه حسین من بیا و این دل شکسته را بخر

    حسین من بیا و این مسافر جا مانده را با خود ببر ...

    8/18 امسال اولین سالگردش برای شادی روحش صلوات ...                                                                           

    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    اشکمان که سرازیر شد...
    خدا رحمتشان کند...
    از ناحیه پهلو مجروح شده بود...
    حتمن مادری بود
    مادرم فاطمه...ام ابیها
    از امسال محرم دنبال این نوحه بودم و همش زیر لب میخوندمش خیلی قشنگه هر وقت گوشش میدم اشک تو چشام جمع میشه
    پاسخ:
    سلام
    التماس دعا...
    وبلاگ قشنگیه.حالمو بهتر کرد تو هوای آلوده این شهر.تشکر
    پاسخ:
    سلااام

    سپاس از لطف شما...

    دعا بفرماید لطفن

    عالی بود لذت بردم
    پاسخ:
    سپاس
    سلام ممنون بابت این نوحه زیبا
    پاسخ:
    سلام بزرگوار...
    سپاس از شما...
    دعا بفرمایید
    یا علی
    عشق عاشورا و امام حسین، مخصوصا اهل بیت پاک و معصومشان تا ابد از دل هیچ انسان و مخصوصا شیعه ذره ای کم نمی شود
    ما عاشق حسینیم و خدا کنه حسین و خداش دست هممونو بگیرن تا تو چاله های دنیا نیفتیم  یا علی
    پاسخ:
    هرگز نگویمت بیا دست من بگیر
    عمریست گرفته ای مبادا رها کنی...

    سلام بزرگوار
    انشالله زیارت ارباب
    روزی ِ هر سالمان...
    یا علی
    خدا اجرتون بده,ممنون واسه این سایته خوب و کاملتون.
    پاسخ:
    سپاس از لطف شما...
    دعا بفرمایید لطفن...
    یا حسین
    حسین من

    سلام

    شدید عشق کربلا به دل دارم اما نمیتونم برم بابام قول داده خدا بخواد سال بعد میریم

    عاشق کربلام و همه مسلمونا عاشق کربلاین....

    خدا اجر دل همه رو بده

    دوست دارم از ته دل دادبزنم و بگم ...یاحسین...یا اباالفضل...

    خدا لعنت کنه دشمنان دین اسلام رو از اولین خلقت تا آخرینش رو

    التماس دعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    پاسخ:
    سلام...
    انشالله کسی داغ حرم نبینه...
    انشالله به زودی برات کربلا
    ................................................................
    با یاد تو حسین نفس تاره می کنیم
    وقتی هوای شهر نفس گیر می شود...

    امسال  روز تولدم اربعینی شده حال و هوام حسینی....یا حسین
    پاسخ:
    سلام بزرگوار...
    انشاالله هدیه تولد شما سال بعد اربعین کربلا...
    یا علی
    لبیک یا حسین...
    سلام بر حسین...
    سلام بر72تن...
    سلام بر سالار کربلا...
    سلام بر کسانی مانند رهبر که همواره از دین در برابر دشمنانی همچون آمریکا و اسرائیل
    حفاظت می کنند...
    وسلام بر تمامی شهدا که در راه اسلام به شهادت رسیدند.
    پاسخ:
    السلام علی شیب الخضیب
    السلام علی خد تریب
    اسلام علی راس المرفوع
  • سجاد سیدی
  • یا حسین


    پاسخ:
    لبیک یا حســـــــــین
    ث
    یا حسین
    مجموعه فرهنگی عاشوراییان اصفهان
    نمیدونم در وصف اقا امام حسین ع باید چی بگم......اما امام حسین ع انقدر در حق ما خوبی کرده که من واقعا خجالت میکشم از ایشان حاجتم رو بخوام.....
    پاسخ:
    دست من  و تو نیست که نوکرش شدیم
    خیلی حســین زحمت مارا کشیده است

    لیلای بزرگوار
    اهل بیت معدن سخا هستند...
    هر چه می خواهد دل تنگت بگو...
    ارباب انقدر کریم است که شاید بزگترین ارزویت کوچکترین در نظر ارباب باشد...
    بخواه هرچند خواسته ات اتدازه پر کاهی باشد...
    سلام ممنون از لطفتون
    این مداحی رو خیلی دوس دارم
    یه ثوابی هم کنین کد این مداحی رو واسه وبلاگ بسازین خیلی خو ب میشه
    اگه این لطفو کردین خبرم کنین آدرس وبلاگمو گذاشتم
    با تشکر فراوان
    پاسخ:
    سلام...
    انشالله
  • ابوالفضل
  • من اگر نقاش بودم کربلا را می کشیدم.....

    پاسخ:
    دور حرم دویده ام ، صفا و مروه دیده ام
    هیچ کجا برای من کرب و بلا نمی شود
  • یه جا مانده
  • سلام

    وقتی نظر دوستان رو میخوندم به خدا دلم گرفت یه جورایی منم حال دوستان رو دارم خیلی بیتابیه امام رو میکنم که ببینمش.
     ولی وقتی جواب ها رو خوندم یکم آروم شدم یعنی یه روز میشه منم برم کربلا !!!!!!
    توی یکی از جوابها خوندم که گویند جواز کربلا دست رضاست یا امام رضا فقط یه نظر کوچیک هم به من کن.....
    واقعااااا ازتون ممنونم به خاطر وبلاگتون بهترین محیطی بود که آروم شدم

    پاسخ:
    سلام بزرگوار...

    سلام بر دل با صفای شما...
    دلی که حب حسین دارد با نام حسین آرام می شود...
    من ایمان دارم این ارباب است که بی تاب شماست ...
    یک تقاضا...
    اربعین به کربلا بروید...
    بروید...
    تا فرصت دیدار هست بروید..
    توفیق دیدار ارباب در اربعین امسال حاصل شد و بی قراری هایش هم...
    به کربلا بروید

    کربلا تنها دلیل واسه زنده موندن......سالار زینب بیا و این دل شکسته را بخر!
    پاسخ:
    با یاد تو حسین نــــفس تازه می کنیم
    وقتی هوای شهر نفــس گیر می شود
    یاقمربنی هاشم
    پاسخ:
    یا کاشف الکربات....
    یا حسین لک لبیک یا حسین کمک کن پاسم بیاد آقا بطلب بیام جان مادرت
    پاسخ:
    سلام بزرگوار...
    اگر از ته ته دلت بخواهی راهی می شوی...
    در مرام اهل بیت نیست که طالب دیدار باشی و آنها نباشند...
    این خاندان ، خاندان لطف و کرمند...
    انشالله به لطف حضرت ارباب به زودی راهی می شوید...
    من ایمان دارم...
    یا علی 
    دعا...بفرمایید
    هرچی از امام حسین میخوایین بهتون بده.خدا این آقای کریمی و برا ملت نگه داره.  پدر من دیروز از استان گیلان با کاروان پیاده بعد از نماز ظهر و عصر حرکت کرد-خیلی دوست داشتم من میرفتم.دعا کنید.نمیدونم این لیست زائرا دست کیه.ولی دست هرکسی که هست من برات کربلا میخوام.
    حسین من...
    پاسخ:
    سلام بزرگوار...
    انشالله...
    شروع جاذبه مغناطیسی حسینی در روز اربعین است...
    دعا می کنم انشاالله
    به زودی راهی بشید

    گویند جواز کربلا دست رضاست، 

    شاهی که تجلی گه الطاف خداست،

     جایی که برات کربلا میگیرند، 

    آنجا به یقین پنجره فولاد رضاست.



    یا علی 
    التماس دعا
  • ₪ بنـتـ الـهـدے₪
  • یاحسیـن
    سلام علیکم
    بزم مجلس نهم برپاست...
    بی تاب محرم ام ...
    به نام خدا

    سلام

    http://s1.picofile.com/file/7633934515/Samen_Arbabe_Beinolmelali.mp3.html

    تو ارباب بین المللی،حسیــــــــــن حلاوت لم  یزلی . . .

    فیضش رو ببرید
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    ساخت فلش مديا پلير