طـــواف یـــار

بسم الله...

طـــواف یـــار

بسم الله...

طـــواف یـــار

"بســــم رب الــــحســـین"

این روزها غم تو مرا می‌کشد حسین !

شب های ماتم تو مرا می‌کشد حسین !

تا آن دمی که منتقم تو نیامده ست !

سرخی پرچم تو مرا می‌کشد حسین !

از لحظه‌ی ورودیه تا آخرین وداع !

هر شب ، محرّم تو مرا می‌کشد حسین !

هنگام پر کشیدن یاران یکی یکی !

اشک دمادم تو مرا می‌کشد حسین !

داغ علی اصغر و عباس و اکبرت !

غم‌های اعظم تو مرا می‌کشد حسین !

از قتلگاه تو چه بگویم؟ حکایتِ !

انگشت و خاتم تو مرا می‌کشد حسین !

بر نیزه در مقابل چشمان خواهری !

گیسوی درهم تو مرا می‌کشد حسین !

سالار سر بریده‌ی زینب سرم فدات !

هستی فاطمه! پدر و مادرم فدات !
.................................................

عجیب آرامش می گیرم با این بند از کمیل عزیز :

یا سیدی و مولای اقسم صادقا لئن ترکتنی ناطقا لاضجن الیک بین اهلها ضجیج الاملین و لاصرخن الیک صراخ المستصرخین و لابکین علیک بکاء الفاقدین و لانادینک این کنت یا ولی المؤمنین یا غایة امال العارفین یا غیاث المستغیثین یا حبیب قلوب الصادقین....

......................................................


همیشه قبل هر حرفی برایت شعر می‌خوانم
قبولم کن من آداب زیارت را نمی‌دانم


نمی‌دانم چرا این قدر با من مهربانی تو
نمی‌دانم کنارت میزبانم یا که مهمانم


نگاهم روبه‌روی تو بلاتکلیف می‌ماند
که از لبخند لبریزم، که از گریه فراوانم


به دریا می‌زنم، دریا ضریح توست غرقم کن
در این امواج پرشوری که من یک قطره از آنم


سکوت هرچه آیینه، نمازم را طمأنینه
بریز آرامشی دیرینه در سینه پریشانم


تماشا می‌شوی آیه به آیه در قنوت من
تویی شرط و شروط من اگر گاهی مسلمانم


اگر سلطان تویی دیگر ابایی نیست می‌گویم:
که من یک شاعر درباری‌ام مداح سلطانم

«سید حمیدرضا برقـــعی »
.................................................

هر چنــــد حال و روز زمین و زمان بد است

یک تکه از بهشت در آغوش " مشــــهد " است

حتی اگر به آخـــــر خــط هم رسیده ای

اینجا برای "عــــشــق " شروعی مجدد است

" نفـــــس می کشم
به امید رضای امام رئـــوفم...."
.................................................

گنجینه
خواندنی ترها

اشک هایم دخیل دلت ارباب....

سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۰، ۰۲:۲۱ ب.ظ
سلام...

بالاخره بعد حدودا دو ماه آپ شدم...

اصلا سرم شلوغ نبود اما نمی دونم چرا حس مطلب نوشتن نداشتم...

از کربلای ایران برگشتیم....

که خبر سفر کربلای امام حسین (جونم به فداشون )رو بهمون دادن...

فعلا منتظرم....

خیلی منتظرم تا وقتش برسه.... چقدر دلم هوایی شده ...

کی میشه برم تو بین الحرمین نفس تازه کنم...

دلم بی قراری می کنه...این نوارو مهمون لب هام می کنم :

صورت هیچ پادشاهی به قشنگی حسین نیست

هیچ خیابونی تو دنیا مثل بین الحرمین نیست

دوست دارم ز عشقت ارباب بشوم با شور و احساس

دوست دارم بیام یه روزی به کنار کف العباس

  • ۹۰/۱۲/۲۳
  • مسافر

نظرات  (۶)

  • سفیر شیدایی
  • نام احمد نام جمله انبیاست
    چون که صد آمد نود هم پیش ماست
    از مناره پنج نوبت پر خروش
    نام احمد با علی آید به گوش
    روز و شب گویم به آوای جلی
    اکفیانی یا محمد یا علی

    بعثت رسول عشق و مهربانی مبارک . . .
  • جامانده از شهدا
  • سلام همسنگر عزیز خدا قوت
    بروزم خوشحال میشم بیایید واستفاده کنید از مطلب
    سلام..شما نفر دهم در پرواز عاشقی هستید..
    منتظر تایید شما هستیم..
    با افتخار لینک شدین.
    در پناه حق/یا علی مدد
    سلام دوست عزیز
    اومدم بهتون سال جدیدو تبریک بگم امیدوارم سال پربرکتی داشته باشین
    و به روزم خوشحال میشم قدم رنجه کنید
    یازهرای مرضیه
    سلام دوست عزیز...
    منم شمارو لینک کردم..
    ما دوست داشتیم شنوای رمزمون یعنی یا زهرا از شما باشیم..ولی؟؟؟؟
    بازم ممنون...بیا ب جمع ما پیوند بخور...ضرر توش نیست...می ارزه برای شادی دل مهدی فاطمه...
    بازم ممنون ک اومدی...
    منتظر حضور 2بارت هستیم..
    در پناه حق/یا علی مدد
    پرواز عاشقانه ای ب سوی معبود داریم ای دوست...نکند ک از قافله این بار هم جا بمانی...بیا و یک یا زهرا بگو و استین هایت را بالا بزن...پرواز عاشقی زیباست .بیا و دلت را از گناه ها بشوی و یاد خدا را در ان زنده کن...ما همه مشتاق تو هستیم..اری..خود تو!!تو در بین این قافله قرار گرفتی..گویا توفیقس ست اجباری..اما ن اجباری نمیشود گفت...اجباری اش را تویی ک برای نفس خودت تعیین میکنی...منتظر تو هستیم در وبلاگ پرواز عاشقی...دوست عزیز اگر مایل هستید با هم تبادل لینک داشته باشیم اعلام کنید...در پناه حق..یاعلی مدد
    پاسخ:
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی


    ساخت فلش مديا پلير